IMG_0058

REGULIARI – PROFILAKTINĖ ĮRANGOS PRIEŽIŪRA

 

Išorinės įmonės paslauga – tai galimybė laiku atlikti įrangos priežiūros darbus, nedidinant etatų kiekio. Kvalifikuoti specialistai tada, kada reikia ir tiek, kiek reikia.

  • Garantuota, lengvai atsekama staklių priežiūros istorija, kuri yra saugoma Užsakovo gamykloje popierine arba elektronine forma pagal susitarimą.
  • Garantuota atskaitomybė už atliekamus darbus.
  • Galimybė mažinti gedimų (neplanuotų prastovų) skaičių, gedimams užbėgant už akių. Reaguoti laiku ir taip sumažinti remonto išlaidas bei prastovas. Turėti veikiantį įrengimą tada, kai to labiausiai reikia.
  • Galimybė laikinai padidintais technikų pajėgumais sumažinti įrengimo aptarnavimo (prastovos) laiką ir leisti įrengimui dirbti kaip įmanoma ilgiau.
  • Galimybė panaikinti pašalinius profilaktikos atlikimo kaštus – įrankių ir priemonių įsigijimą, medžiagų (pvz. tepalų ar kt.) užsakymo laiko nuostolius, planavimo-administravimo laiko nuostolius.
  • Galimybė sumažinti nelaimingų atsitikimų skaičių dėl netinkamos įrengimo būklės. Užsakovų (gamybininkų) teigimu, 80 % nelaimingų atsitikimų atsitinka dėl netvarkingai veikiančių įrengimų. Per vėlai pastebima, kad dirbama su neveikiančiais apsauginiais davikliais. Taip pat, operatoriai dažniausiai impulsyviai „gelbsti“ apdirbamą detalę, kai ji stringa dėl techninių įrengimo priežasčių.
  • Galimybė padidinti operatorių pasitenkinimą darbu, kai šiems nereikia daryti pagalbinio (netiesioginio) profilio darbų. Nesivadovaujame stereotipais: “Tai kas, kad šie ritinėliai nesisuka, jie niekad ir nesisuko”. Dėl stereotipų dažnai nepastebima ar užmerkiamos akys problemas, kurios riboja įrengimo greitį, kokybę ar darbo saugą.

Kodėl tai sunku įgyvendinti patiems:

  • Vykstant staklių profilaktikai ir tuo pačiu metu sugedus kitam svarbiam įrengimui, beveik visada profilaktika yra nutraukiama ir prioritetas teikiamas gedimui.
  • Vyrauja požiūris, kad vertingas tik remonto darbas, kai taisomas jau sugedęs įrengimas.
  • Reguliarūs įmonės technikai profilaktinių darbų nemėgsta, nes tai neįrodo jų kompetencijos, nesuteikia savirealizacijos, sunku įrodyti tokio darbo tiesioginę vertę.
  • Gerai daromi remonto darbai ir tvarkingai užpildyti procedūriniai dokumentai yra sunkiai ir retai suderinami gamybininkų praktikoje. Reguliarūs technikai dažniausiai vengia liaudiškai taip vadinamo „popierizmo“, kas yra pagrindinė remonto atsekamumo priemonės.
  • Retas vadovas gali skirti efektyvios įrengimų priežiūros treniruotėms tiek dėmesio, kiek efektyviam operatorių darbui.
  • Motyvacinė sistema operatoriams retai yra orientuota efektyviai įrengimo priežiūrai atlikti. Operatoriai dažniausiai tik paviršutiniškai paslepia gedimą iki savo pamainos galo, siekdami pagaminti iškeltus normatyvus

 

Ką mes siūlome?

  • Įvertinsime Jūsų įrengimų būklę.
  • Įsigilinsime į Jūsų jau atliekamus profilaktikos darbus.
  • Išnagrinėsime Jūsų įrangos gamintojų rekomendacijas profilaktinei priežiūrai.
  • Parengsime Jūsų įrengimų priežiūros planą, parinksime tam reikalingas priemones.
  • Pasiūlysime priemonėmis (tepalais, filtrais, šliaužikliais, diržais ir kt.) pasirūpinti patys pagal iš anksto suderintus įkainius.
  • Rūpinsimės, kad Jūsų įrengimai visada suktųsi. Iš anksto pranešime apie gresiančius remonto darbus, kartu derinsime profilaktinių sustojimų planus.

atkrovimas 084

Susisiekite dabar, kad staklės suktųsi nesustodamos!

Informacija mob. +370 672 28824